Termeni şi condiţii

1. Definitii

BioBe - Societatea Comerciala MOVAL BIOBE S.R.L. - D, organizata in baza legii romane.
SITE – Domeniul biobe.ro inluzand si subdomeniile acestuia.
CONTINUT are urmatoarea definitie:
•    toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
•    continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre BioBe prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
•    orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al BioBe UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
•    informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de BioBe intr-o anumita perioada;
•    informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care BioBe are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
•    date referitoare la BioBe, sau alte date privilegiate ale acesteia.
SERVICIU - serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic).
MEMBRU - Persoana fizica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre BioBe  (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre BioBe si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
CONT - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU.
CLIENT - Persoana fizica sau juridica care are sau nu calitatea de MEMBRU  BioBe, si care a plasat cel putin o comanda pe site.
DOCUMENT - prezentele Termeni si Conditii
CONTRACT la distanta - conform definitiei cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.a.: contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta;
NEWSLETTER / ALERTA - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre BioBe intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea BioBe cu referire la informatiile continute de acesta.
 

2. General

2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Siteului/Continutului/Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre BioBe si acesta.

2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Membrului sau Clientului la prezentele termeni si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.
2.3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.BioBe.ro.
2.4. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului, BioBe sau oricarui tert cu care BioBe are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
2.5. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document:
•    2.5.1. Acesta renunta la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de BioBe prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea BioBe de orice natura (posta electronica, apel telefonic, SMS etc), fara nicio garantie ulterioara din partea BioBe.
•    2.5.2. BioBe va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
•    2.5.3. Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.6. Clientul / Membrul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta Documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.7. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze BioBe, sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la BioBe destinate acestui scop.
2.8. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de BioBe.
2.9. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de BioBe si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, BioBe va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
2.10. Acest Site este adresat Membrilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, Membrilor personae juridice  care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare cat si Clientilor care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre BioBe, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu domiciliul in Romania. Devenind Membru sau Client, BioBe va considera ca persoana intruneste conditiile sus mentionate.

3. Continut

3.1.Continutul, astfel cum este definit in preambul incluzand, dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a BioBe, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
3.2. Membrului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de BioBe, includerea oricarui continut in afara site-ului BioBe, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al BioBe asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al BioBe.
3.3. Orice continut la care Membrul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre BioBe si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea BioBe cu referire la acel continut.
3.4. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale Documentului.
3.5. In cazul in care BioBe confera Membrului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Membrul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea BioBe pentru respectivul Membru, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
3.6. Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea BioBe si/sau al angajatului BioBe care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
3.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

4. Contact

4.1. BioBe publica pe site, datele de identificare si contact, actualizate spre informarea  Clientilor sau Membrilor.
4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite BioBe sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice, respectiv posta electronica (e-mail, SMS).
4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea BioBe de a contacta Membrul sau Clientul.
4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate BioBe se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau prin orice alt mod de comunicare disponibil Membrului sau Clientului. Astfel,,BioBe, va considera ca Membrul sau Clientul, consimte la primirea notificarilor din partea BioBe in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, SMS sau prin anunturi pe site.
4.5. BioBe isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele/serviciile prezente pe site sau cu un contract incheiat cu un Membru sau Client, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc).

 

 

5. Newslettere si alerte

5.1. In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, accepta Documentul (Termeni si Conditii), exprimandu-si acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea BioBe, transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si/sau apel telefonic. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client sau Membru, poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 5.3. 
5.2. Datele preluate de la un Membru sau Client, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre BioBe in limitele Politicii de confidentialitate.
5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment:
•    5.3.1. folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite.
•    5.3.2. prin folosirea optiunilor disponibile in Contul de client, pentru modificarea acceptului sau de a primi newslettere si/sau alerte;
•    5.3.3. prin contactarea BioBe, utilizand instrumentele dinsponibile pe site la sectiunea “CONTACT”, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta. 
5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.
5.5. BioBe isi rezerva dreptul de a selectiona Membrii sau Clientii care si-au exprimat anterior de a primi newsletter si/sau alerte catre care va trimite astfel de notificari, cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Client, fara nici un angajament ulterior din partea BioBe. In acest caz, Membrul sau Clientul se poate adresa Departamentului Relatii cu Clientii al BioBe pentru a primi justificarile necesare in legatura cu orice decizie si/sau actiune intreprinsa de BioBe, in sensul prezentului articol.
5.6. BioBe nu va include in newslettere si/sau alertele transmise Membrului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al BioBe, la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.

6. Politica de confidentialitate

6.1. BioBe colecteaza date cu caracter personal si date cu caracter special (CNP), pe paginile Siteurilor sale, numai cu acordul voluntar al Membrului sau al Clientului, in urmatoarele scopuri:
•    validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta;
•    rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;
•    pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;
•    trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS) si/sau prin apel telefonic;
•    contactarea acestuia, la cererea sa voluntara;
•    contactarea acestuia, in chestiuni de Relatii cu Clientii;
•    scopuri statistice.
Prin crearea Contului, fiecare Membru sau Client si-a exprimat consimtamantul ca BioBe sa colecteze si sa adminstreze datele acestuia cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a obtine de la BioBe, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit:
a) confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta
b) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
c) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
d) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. b) sau c), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat. 
În virtutea înregistrării voluntare pe websitul BioBe sau a accesarii (comandarii) produselor/serviciilor BioBe, Membrul sau Clientul este de acord cu (işi dă consimţământul pentru) procesarea datelor cu caracter personal de către BioBe în propriul sistem informatic, atât manual cât şi automat, în scopurile enunţate la punctul 6.1, în conformitate cu art.5 alin.1 din Legea nr.677/2001 privind protectia si prelucrarea datelor personale. Dacă Membrul sau Clientul nu este de acord cu prelucrarea datelor sale personale de catre BioBe, acesta are dreptul de a nu utiliza website-ul şi de a nu oferi companiei BioBe date cu caracter personal.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, prin transmiterea catre BioBe a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza.
Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare prin transmiterea catre BioBe a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop. 
6.2. BioBe poate sa colecteze involuntar si alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume si versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alti parametri) furnizati de catre browserul internet prin intermediul caruia se face accesul la site si pot fi folosite de catre BioBe pentru a imbunatati serviciile oferite Clientilor sau Utilizatorilor sai, sau cu scop statistic; exceptie face cazul in care sunt incalcate prevederi ale documentului, in eventualitatea cazului in care rezultatul actiunilor Membrului/Clientului contravine intereselor sau produce pagube de orice natura de partea BioBe si/sau al eventualilor terti cu care BioBe are contracte de parteneriat in acel moment.
6.3. Clientul are dreptul de a se opune in limitele prevazute de art.2.8, colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
6.4. Pentru exercitarea drepturilor conform art. 6.3, Clientul sau Membrul se va adresa BioBe, prin accesarea uneia din modalitatile stipulate in cadrul art. 5.3.
6.5. Folosindu-se de formularele disponibile pe site, Clientul sau Membrul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.
6.6. Politica de confidentialitate BioBe se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client sau Membru exclusiv pe site. BioB enu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara siteului.
6.7. BioBese obliga ca datele colectate ale Clientului/Membrului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Membrului/Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.
6.8. Exceptie de la prevederile art. 6.9 va face situatia in care transferul/accesarea/vizualizarea/etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.
6.9. BioBe garanteaza ca datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.
6.10. BioBe nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date cu caracter personal.

7. Politica de vanzare online

7.1. Accesul la serviciu
•    7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru sau Client.
•    7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul sau Clientul va trebui sa accepte prevederile Documentului.
•    7.1.3. BioBe isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Membrului si/sau Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului si/sau Membrului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel BioBe. Cu respectarea prevederilor art. 5.5. cu privire la notificarea Clientului sau Membrului despre actiunile si/sau deciziile BioBe, acesta se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate. 
•    7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
•    7.1.5. In situatia in care BioBe descopera neregularitati si/sau incalcari de orice fel a prevederilor din prezentul capitol, care conduc la prejudicierea sau perturbarea in orice fel a activitatii companiei, BioBe isi rezerva dreptul la libera sa alegere, de a anula, limita, restrictiona, suspenda sau exclude accesul Clientului la Continut sau Serviciu. In acest caz, Membrul sau Clientul se poate adresa Departamentului Relatii cu Clientii al BioBe pentru a primi justificarile necesare in legatura cu masurile adoptate in sensul prezentului articol, si data de la care acestea au fost sau vor fi aplicate. 
7.2. Produse si servicii
•    7.2.1. BioBe poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care BioBe are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
•    7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
•    7.2.3. BioBe poate limita unuia sau mai multor Clienti , capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat., in conditiile art. 7.1.
•    7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) .
•    7.2.5. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON. BioBe va factura persoanelor fizice si juridice, la solicitarea Clientilor in acest sens, avand in vedere ca site-ul este adresat persoanelor fizice si juridice.  
•    7.2.6. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea BioBe, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
•    7.2.7. In descrierea produselor si/sau serviciilor BioBe isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.
7.3. Comanda online
•    7.3.1. Clientul poate efectua comenzi online de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site.

•    7.3.2 Valoare minima a comenzii trebuie sa fie 50 de RON cu TVA fara a include taxele de expediere.
•    7.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
•    7.3.4. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca BioBe poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de BioBesi prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului. 
•    7.3.5. BioBe poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri: 
o    7.3.5.1. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
o    7.3.5.2. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel  BioBe si/sau partenerii acestuia;
o    7.3.5.3 realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate;
o    7.3.5.4. pentru alte motive obiective.
•    7.3.6. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat in conformitate cu art. 7.3.3.;
•    7.3.7. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda nu sunt disponibile pe stoc, BioBe va informa clientul asupra acestui fapt..
•    7.3.8. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea BioBe, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
•    7.3.9. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, lunadu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
7.4. Comanda telefonica
•    7.4.1. Clientul / Membrul poate efectua comenzi telefonice.
7.5. Contract si finalizare
 •   7.5.1. BioBe va include in coletul expediat catre Client, functie de tipicul fiecarui produs, toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client.
 •   7.5.2. BioBe va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa.
 •   7.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea BioBe, devine Contract onorat.
7.6. Transport
•    7.6.1. Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului BioBe, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii BioBe. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor BioBe, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii BioBe. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii BioBe prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol. 
•    7.6.2. Livrarea se va face oriunde in tara.

•    7.6.3 Tariful de livrare va fi in valoare de 20 de RON si este valabil pentru toate localitatile din Romania care se afla pe traseul curierului. Pentru localitatile care nu se afla pe traseul curierului livrarea se va face prin intermediul Postei Romane, iar tariful de livrare va ramane acelasi. Pentru livrarea prin Posta Romana, Clientul va trebui sa ridice coletul de la oficiul postal.

•   7.6.4 Timpul de livrare prin curier variaza intre 48-72 de ore dupa confirmarea comenzii de catre Client atunci cand este contactat de catre un consultant de vanzari in cazul in care toate produsele se afla in stocul BioBe.

•   7.6.5 La preluarea coletului de la agentul de curierat se achită contravaloarea produselor comandate inclusiv taxele de expediere, suma fiind exact cea care vă este confirmată după efectuarea comenzii pe site sau telefonic. Nu trebuie să plătiţi nimic în plus curierului faţă de suma comunicată de noi.

•   7.6.6 In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata curierul va lua legatura telefonic sau reveni inca o data dupa ce reuseste sa ia contact cu acesta, dupa care comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, clientul urmand sa suporte si costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.

•   7.6.7 Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si functioneaza si o reprezinta semnatura pe documentele de livrare. Factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare.

•   7.6.8 BioBe isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de BioBe care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

•   7.6.9 Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de BioBe fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de BioBe de la acest client.

7.7. Calitate si garantii

7.7.1. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei - pentru produsele care sunt purtatoare de garantie - este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (seria sau ambalajul), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
7.7.2. In cazul in care BioBe nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care BioBe ia la cunostinta despre acest caz.  
7.7.3. In eventualitatea depasirii termenului de livrare indicat la art. 7.6.4, BioBe va informa Clientul prin E-mail si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare prevazut initial. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Clientul poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. Clientul are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre BioBe a unui raspuns din partea Clientului in termenul precizat, se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare.

7.8. Returnarea produselor

7.8.1. Clientul BioBepoate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii: 
7.8.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe;
7.8.1.2. Produsele au fost livrate / facturat gresit;
7.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
7.8.1.4 Produsele au marimi eronat comandate de catre Client;
7.8.1.5. "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
•    7.8.2. Clientul se obliga sa notifice BioBe, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor.
•    7.8.3. Clientului care a notificat BioBe conform art 7.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 10 zile lucratoare, in caz contrar, BioBe considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
•    7.8.4. Clientul BioBe nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii: 
o    7.8.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.8.1.4.
o    7.8.4.2. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 10 zile lucratoare prevazute conform art 7.8.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
o    7.8.4.3. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
7.8.4.4. Conform O.G. 130/2000 art. 10 lit. c) BioBe isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi anumite  produse cosmetice. Membrul/Clientul va fi informat pe pagina fiecarui produs daca acesta este returnabil sau nu. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Produsele trebuie sa nu fie folosite si să fie returnate în ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate ca o parte a produsului.  
•    7.8.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului.
•    7.8.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, conform 7.8.1.3, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
•    7.8.7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.8.1.3, iar BioBe nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 7.8.5. 
•    7.8.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
•    7.8.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.8.1.1; 7.8.1.2; 7.8.1.3 precum si in cazul lipsei conformitatii conform 7.8.1., situatie in care BioBe va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e),  conform cap. 7.3., cheltuielile de returnare sunt in sarcina BioBe.

8. Frauda

8.1. BioBe nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS, etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
8.2. Clientul / Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea catre orice tert, a datelor sale confidentiale.
8.3. BioBe declina orice responsabilitate, in situatia in care un Membru/Client ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele BioBe.
8.4. Clientul sau Membrul va informa BioBeasupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
8.5. BioBe nu promoveaza SPAM-ul. Orice Membru/Client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail, cu indeplinirea conditiilor mentionate la art. 5.3. din prezentul Document. 
8.6. Comunicarile realizate de catre BioBe prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
8.7. Urmatoarele scopuri, odata atinse, vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutului si/sau al BioBe, aceasta din urma rezervandu-si dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
•    8.7.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Membru/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
•    8.7.2. de a altera sau de a modifica continutul Siteului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre BioBe catre Membru / Client
•    8.7.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul
•    8.7.4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre BioBe catre Membru/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.

9. Limitare de responsabilitate

9.1. BioBe nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Siteul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii
9.2. In cazul in care un Membru/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre BioBe violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii BioBe, conform detaliilor de contact, astfel incat BioBe sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
9.3. BioBe nu garanteaza Membrului sau clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al BioBe.
9.4. BioBe nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
9.5. BioBe este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al BioBe, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Membrului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
9.6. BioBe nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
•    9.6.1. serviciul va fi potrivit cerintelor clientului;
•    9.6.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
•    9.6.3. produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului.
9.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau Membru si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.

10. Forta majora si cazul fortuit

10.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
10.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
10.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
10.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
10.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 10.3.

11. Litigii

11.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre BioBe Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile "Termeni si conditii".
11.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si BioBe se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens. 
11.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru si BioB esau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul BioBe, in conformitate cu legile romane in vigoare.
11.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
11.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

12. Dispozitii finale

12.1. BioBe isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.
12.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, BioBe nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
12.3. BioBe isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

13. Feedback

13.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu BioBe, va rugam sa ne contactati prin email la office@biobe.ro sau prin intermediul paginii de contact aferenta www.biobe.ro .
13.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul biobe.ro, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor deveni si ramane proprietatea SC MOVAL  BIOBE S.R.L. - D, de la data transmiterii acestora catre BioBe, pe orice cale de comunicare.

  
© –Ultima modificare: Noiembrie 2013 – MOVAL  BIOBE S.R.L. - D